»Otroška oziroma mladinska književnost je primerna za obravnavo problemskih in tabutem, vendar naj avtor in pripovedovalec zagovarjata otrokovo perspektivo.«
»Hotel sem še enkrat popisati obdobje rudarskih stavk, ki je bilo že neštetokrat literarizirano, ampak tokrat z ženske perspektive.«
»Prejeti nekaj tako zabavnega po vsem, kar je prestal, je neverjetno. Komaj čakamo objavo. Resnično je legenda, zaklad v svetu otroške književnosti.«
»Prizori, situacije iz otroških knjig so zame zgolj domišljijski scenariji; v francoski družini pride mama iskat hčer ali sina v šolo; na francoskih ulicah starši povsem naravno hodijo drug ob drugem ...«
»Imeli smo bolj evropocentrično perspektivo na literaturo, zdaj se oziramo po svetu.«
»Ob branju Forstneričeve poezije in odkrivanju fotografske zbirke Kerblerjevi otroci se vrača na obrobje haloških gričev in nam svojo otroško pokrajino predstavi skozi novo perspektivo.«
»Širjenje otroške in mladinske književnosti je po eni strani odvisno od zanimanja otrok, po drugi pa od pripravljenosti in iznajdljivosti odraslih, od njihovega lastnega navdušenja in pripisovanja pomembnosti temu področju.«
»Dragoceno je zavzeto, predano in tankočutno sledenje otrokovi pozornosti, različnim čustvenim vzgibom, vedenju ipd. Na ta način odrasli sproti opazimo otrokovo zanimanje, razvojne zmožnosti in sproti presojamo, kaj je v določenem obdobju zanj primerno in spodbudno, kaj pa ga pretirano vznemirja in odbija. Otrokovi odzivi so za odrasle vedno najboljši smerokazi, samo opaziti jih je treba in vzeti resno. Tega se odrasli v vzajemnem odnosu z otrokom sproti učimo.«
»Impresivno je, kako nas pisateljica v tej 1000 strani dolgi knjigi spusti v misli več oseb, da nam poda portret glavnega junaka, ki je opisan zgolj z zunanje perspektive.«
»Želimo, da se to, da je otrok v šoli, čim bolj izkoristi, da otroka nekako pripravimo na življenje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju